Szanowni Państwo! Serdecznie witamy w ośrodku Tusiaczek, mamy nadzieję, że za pomocą poniższego regulaminu uda nam się zapewnić Państwu pełne zadowolenie z wypoczynku w naszym ośrodku a jednocześnie zapewni jego sprawną organizację.
Warunki uczestnictwa i korzystania usług turystycznych w ośrodku w Gąskach.
ZAWARCIE UMOWY
- Przed zawarciem umowy usługobiorca powinien zapoznać się z niniejszymi warunkami uczestnictwa stanowiącymi integralną część umowy.
- Rezerwację uważa się za ważną po wpłaceniu zadatku.
- Wpłaty pozostałej należności należy dokonać najpóźniej w dniu przyjazdu przed odebraniem kluczy do domku.
- Brak wpłaty należnej kwoty rezerwacji w określonym przez strony terminie stanowi podstawę do rozwiązania umowy.
- Ośrodek zastrzega sobie prawo odwołania rezerwacji z przyczyn od siebie nie zależnych (decyzje władz państwowych, działanie siły wyższej i przyrody), usługobiorcy nie przysługuje z tego powodu odszkodowanie (zadatek jest zwracany).
ZASADY POBYTU
- Personel ośrodka służy Państwu wszelką pomocą i jest do Państwa dyspozycji.
- Dobę hotelową rozpoczynamy o godzinie 16:00, kończymy o godzinie 10:00. W razie nie opuszczenia domku do godziny 10:00, zostanie naliczona opłata za kolejną dobę bez możliwości jej wykorzystania.
- Usługobiorca winien przybyć do ośrodka w dniu wyznaczonym w godzinach od 16:00 do 22.00 w przypadku nie zgłoszenia się ośrodek nie zwraca kosztów nie wykorzystanych noclegów oraz ma prawo wynajęcia zarezerwowanego domku.
- Wjeżdżając na teren ośrodka należy zabrać ze sobą ważny dokument tożsamości (dowód osobisty) i przedstawić go gospodarzowi ośrodka podczas dokonywania formalności związanych z pobytem w ośrodku.
- Do korzystania z usług w naszym ośrodku upoważnia dokonana wcześniej rezerwacja oraz wniesiony na jej potwierdzenie zadatek.
- Przekazanie i oddanie domku następuje w obecności personelu ośrodka po uprzednim
dokonaniu zapłaty za okres objęty rezerwacją i opłaty klimatycznej. - W dniu przybycia do ośrodka pobierana jest kaucja w wysokości 500 zł na poczet rozliczenia mediów oraz ewentualnych zniszczeń mienia ośrodka.
- Goście korzystający z usług ośrodka zobowiązują się przestrzegać postanowień niniejszego regulaminu, przepisów BHP i przeciwpożarowych oraz stosować się w sytuacjach wyjątkowych do próśb pracowników obiektu.
- Wszelkie usterki wynikłe w trakcie użytkowania domku prosimy zgłaszać na bieżąco
personelowi ośrodka. - Wszelkie ewentualne reklamacje z tytułu nienależycie świadczonych usług należy zgłaszać bezpośrednio gospodarzowi ośrodka. Skargi wniesione po zakończeniu świadczenia lub w dniu wyjazdu mogą nie zostać rozpatrzone.
- Za uszkodzone lub zagubione przedmioty oddane do użytkowania, wczasowicze ponoszą pełną odpowiedzialność materialną.
- Szkody powstałe z winy wczasowiczów rozliczamy na miejscu.
- Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione w domkach przedmioty wartościowe i pieniądze. Prosimy o zachowanie należytej staranności związanej z zamykaniem okien, okiennic i drzwi w momencie opuszczania domku.
- Cisza nocna obowiązuje w godzinach od 22.00 do 7.00 rano.
- Osoby zakłócające spokój i porządek w Ośrodku mogą być usunięte bez prawa do jakiegokolwiek odszkodowania.
- W obiekcie zabronione jest:
- Zakłócanie spokoju, np. wykonywanie lub odtwarzanie głośnej muzyki bez zgody kierownictwa.
- Zachowanie gości i osób korzystających z usług ośrodka nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych gości, kierownictwo oraz pracownicy mogą odmówić bowiem dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.
- Zachowanie powszechnie uznawane za nieprzyzwoite.
- Zastrzegamy sobie prawo do odmowy zakwaterowania osobom:
- Będących pod widocznym wpływem alkoholu lub środków odurzających.
- Które zachowują się agresywnie, w sposób powszechnie uznany za wulgarny.
- Osoby naruszające zasady regulaminu zobowiązane będą do opuszczenia ośrodka bez zwrotów kosztów.
- Przebywanie osób nie będących wczasowiczami na terenie ośrodka tylko za zgodą kierownictwa w godzinach pomiędzy 8:00 a 22:00.
- Zezwalamy na pobyt w naszym ośrodku zwierząt domowych jedynie po ustaleniu z kierownictwem ośrodka. Właściciele zobowiązani są do posiadania aktualnej książeczki szczepień swojego czworonoga, sprzątania nieczystości oraz wyprowadzania zwierząt na terenie ośrodka wyłącznie na smyczy i z kagańcem. Właściciele zwierząt domowych ponoszą za nie pełną odpowiedzialność (wymaga dodatkowej opłaty). Właściciel zobowiązany jest do przypilnowania, żeby zwierzę nie wchodziło na łóżka, lub odpowiedniego zabezpieczenia ich przed sierścią. W przypadku nie dopilnowania tego będzie naliczona dodatkowa opłata 100 zł za dezynfekcje.
- Zakaz pozostawiania zwierząt bez opieki w domku i na terenie ośrodka.
- Parkowanie wyłącznie na miejscach parkingowych wyznaczonych do tego celu. Zabrania się wjazdu na tereny zielone ośrodka. Miejsca parkingowe ośrodka są bezpłatne, niestrzeżone, zamykane na noc.
- Do jednego domku przypisane jest jedno miejsce parkingowe, właściciel drugiego samochodu przypadającego na domek ponosi koszt 10 zł/dobę.
- Właściciel terenu nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione pojazdy ani znajdujące się w nich mienie.
- W przypadku zgubienia klucza do domku, gość zobowiązany jest do uiszczenia opłaty w wysokości 50,00 złotych.
- Pobyt dzieci i młodzieży do lat 18 w ośrodku dozwolony pod opieką osób dorosłych. Nieletni uczestnik bez dorosłego opiekuna nie zostanie zakwaterowany.
- Jednocześnie informujemy, że nie odpowiadamy za niedogodności spowodowane przez przyczyny od nas niezależne np. przerwy w dostawie prądu czy wody.
- Osoba rozpalająca grilla zobowiązana jest również do zgaszenia go.
- Opuszczanie oraz przyjazd do ośrodka samochodem po godz. 22:00 prosimy o ustalanie z kierownictwem.
- Zadatek wpłacony na poczet rezerwacji przepada w momencie odwołania rezerwacji, nie zwracamy również kosztów związanych ze skróceniem pobytu.
- Zabrania się podłączania piecyków elektrycznych w domkach bez zgody właściciela.
- Prosimy o wynoszenie śmieci z domków do kontenerów na terenie Ośrodka (obowiązuje segregacja śmieci).
- We wszystkich domkach obowiązuje bezwzględny zakaz palenia tytoniu oraz smażenia ryb. Osoby palące prosimy o wychodzenie na taras, a w trosce o czystość korzystanie z popielniczek.W przypadku stwierdzenia nie dostosowania się do powyższego gość ponosi koszty dezynfekcji.
- Regulamin Ośrodka podaje się do wiadomości poprzez zamieszczenie: na stronie internetowej www.domki-tusiaczek.pl oraz przy czynnościach meldunkowych.
- Regulamin niniejszy zatwierdzony został przez właściciela, kierownictwo i pracowników ośrodka.
- Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za kradzież lub uszkodzenia pojazdów oraz mienia w nim znajdującego się pozostawionego na terenie ośrodka z przyczyn innych niż umyślne bądź nie umyślne działanie obsługi ośrodka.
- Prosimy o pozostawienie domku w należytym porządku (uprzątnięty, wyrzucone śmieci).
REGULAMIN KORZYSTANIA Z PLACU ZABAW
- Plac zabaw przeznaczony jest dla dzieci w wieku od 3 do 12 lat.
- Dzieci poniżej 12 lat muszą znajdować się pod opieką osób dorosłych. Za bezpieczeństwo dzieci znajdujących się na placu zabaw odpowiadają rodzice lub opiekunowie.
- Za szkody wyrządzone przez dzieci odpowiadają rodzice lub opiekunowie.
- Z urządzeń zamontowanych na placu zabaw należy korzystać zgodnie z ich przeznaczeniem
- Na plac zabaw nie wolno wyprowadzać psów.
- Zakaz jazdy rowerem i gry w piłkę.
- Na placu zabaw nie wolno śmiecić.
REGULAMIN KORZYSTANIA Z BASENU
Wszystkie osoby zamierzające korzystać z basenu zobowiązane są do zapoznania się z Regulaminem Basenu oraz jego bezwzględnego przestrzegania. Każdy przypadek naruszenia Regulaminu uprawnia obsługę do żądania opuszczenia Basenu.
- Basen jest czynny dla Gości domków letniskowych Tusiaczek przez cały tydzień w godzinach od 10:00 do 20:00.
- Dzieci do lat 15 mogą korzystać z basenu tylko pod opieką dorosłych.
- Dzieci do lat 3 mogą korzystać z basenu tylko w specjalnych pieluchomajtkach.
- Na Basenie obowiązuje nakaz noszenia strojów kąpielowych.
- Przed korzystaniem z Basenu należy dokładnie umyć ciało pod prysznicem.
- Basen jest niestrzeżony, nie ma ratownika.
- Zakazuje się:
- Korzystania z Basenu osobom pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających,
- Palenia tytoniu,
- Wnoszenia opakowań szklanych, ostrych narzędzi oraz innych przedmiotów niebezpiecznych,
- Wprowadzania i przebywania zwierząt,
- Wstępu osobom, którym stan zdrowia może stworzyć zagrożenie utonięcia,
- Konsumpcji artykułów żywnościowych w Basenie
- Zanieczyszczania, wyrzucania resztek jedzenia i wszelkich przedmiotów do wody,
- Używania mydła i innych środków chemicznych w Basenie,
- Korzystania z Basenu osobom, których oznaki zewnętrzne wskazują na choroby skóry, otwarte skaleczenia, choroby zakaźne, trudno gojące się rany, brak higieny osobistej.
- Biegania wokół basenu
- Na Basenie obowiązuje zachowanie porządku i czystości.
- Za zniszczenie wyposażenia oraz zanieczyszczenie wody w Basenie obowiązuje odpłatność w wysokości 100% wartości szkody.
- Właściciel obiektu nie odpowiada za uszkodzenia ciała i wypadki wynikające z naruszenia regulaminu.
- Ze względu na bezpieczeństwo osób kąpiących się zaleca się wzajemną obserwację, a w miarę potrzeby udzielania pomocy. W razie wypadku należy niezwłocznie powiadomić obsługę obiektu.
- Poza godzinami otwarcia obowiązuje zakaz kąpieli w Basenie.
- Fakt korzystania z Basenu oznacza akceptację niniejszego Regulaminu.
Powyższy Regulamin powstał w celu zapewnienia Gościom spokojnego i bezpiecznego korzystania z Basenu.