Regulamin

Szanowni Państwo! Serdecznie witamy w ośrodku Tusiaczek, mamy nadzieję, że za pomocą poniższego regulaminu uda nam się zapewnić Państwu pełne zadowolenie z wypoczynku w naszym ośrodku a jednocześnie zapewni jego sprawną organizację.

Warunki uczestnictwa i korzystania usług turystycznych w ośrodku w Gąskach.

 

ZAWARCIE UMOWY

  1. Przed zawarciem umowy usługobiorca powinien zapoznać się z niniejszymi warunkami uczestnictwa stanowiącymi integralną część umowy.
  2. Rezerwację uważa się za ważną po wpłaceniu zadatku.
  3. Wpłaty pozostałej należności należy dokonać najpóźniej w dniu przyjazdu przed odebraniem kluczy do domku.
  4. Brak wpłaty należnej kwoty rezerwacji w określonym przez strony terminie  stanowi podstawę do rozwiązania umowy.
  5. Ośrodek zastrzega sobie prawo odwołania rezerwacji z przyczyn od siebie nie zależnych (decyzje władz państwowych, działanie siły wyższej i przyrody), usługobiorcy nie przysługuje z tego powodu odszkodowanie (zadatek jest zwracany).

 

ZASADY POBYTU

  1. Personel ośrodka służy Państwu wszelką pomocą i jest do Państwa dyspozycji.
  2. Dobę hotelową rozpoczynamy o godzinie 16:00, kończymy o godzinie 10:00. W razie nie opuszczenia domku do godziny 10:00, zostanie naliczona opłata za kolejną dobę bez możliwości jej wykorzystania.
  3. Usługobiorca winien przybyć do ośrodka w dniu wyznaczonym w godzinach od 16:00 do 22.00 w przypadku nie zgłoszenia się ośrodek nie zwraca kosztów nie wykorzystanych noclegów oraz ma prawo wynajęcia zarezerwowanego domku.
  4. Wjeżdżając na teren ośrodka należy zabrać ze sobą ważny dokument tożsamości (dowód osobisty) i przedstawić go gospodarzowi ośrodka podczas dokonywania formalności związanych z pobytem w ośrodku.
  5. Do korzystania z usług w naszym ośrodku upoważnia dokonana wcześniej rezerwacja oraz wniesiony na jej potwierdzenie zadatek.
  6. Przekazanie i oddanie domku następuje w obecności personelu ośrodka po uprzednim
    dokonaniu zapłaty za okres objęty rezerwacją i opłaty klimatycznej.
  7. W dniu przybycia do ośrodka pobierana jest kaucja w wysokości 300 zł na poczet rozliczenia mediów oraz ewentualnych zniszczeń mienia ośrodka.
  8. Goście korzystający z usług ośrodka zobowiązują się przestrzegać postanowień niniejszego regulaminu, przepisów BHP i przeciwpożarowych oraz stosować się w sytuacjach wyjątkowych do próśb pracowników obiektu.
  9. Wszelkie usterki wynikłe w trakcie użytkowania domku prosimy zgłaszać na bieżąco
    personelowi ośrodka.
  10. Wszelkie ewentualne reklamacje z tytułu nienależycie świadczonych usług należy zgłaszać bezpośrednio gospodarzowi ośrodka. Skargi wniesione po zakończeniu świadczenia lub w dniu wyjazdu mogą nie zostać rozpatrzone.
  11. Za uszkodzone lub zagubione przedmioty oddane do użytkowania, wczasowicze ponoszą pełną odpowiedzialność materialną.
  12. Szkody powstałe z winy wczasowiczów rozliczamy na miejscu.
  13. Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione w domkach przedmioty wartościowe i pieniądze.  Prosimy o zachowanie należytej staranności związanej z zamykaniem okien, okiennic i drzwi w momencie opuszczania domku.
  14. Cisza nocna obowiązuje w godzinach od 22.00 do 7.00 rano.
  15. Osoby zakłócające spokój i porządek w Ośrodku mogą być usunięte bez prawa do jakiegokolwiek odszkodowania.
  16. W obiekcie zabronione jest:
    1. Zakłócanie spokoju, np. wykonywanie lub odtwarzanie głośnej muzyki bez zgody kierownictwa.
    2. Zachowanie gości i osób korzystających z usług ośrodka nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych gości, kierownictwo oraz pracownicy mogą odmówić bowiem dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.
    3. Zachowanie powszechnie uznawane za nieprzyzwoite.
  17.  Zastrzegamy sobie prawo do odmowy zakwaterowania osobom:
    1. Będących pod widocznym wpływem alkoholu lub środków odurzających.
    2. Które zachowują się agresywnie, w sposób powszechnie uznany za wulgarny.
  18. Osoby naruszające zasady regulaminu zobowiązane będą do opuszczenia ośrodka bez zwrotów kosztów.
  19. Przebywanie osób nie będących wczasowiczami na terenie ośrodka tylko za zgodą kierownictwa w godzinach pomiędzy 8:00 a 22:00.
  20. Zezwalamy na pobyt w naszym ośrodku zwierząt domowych jedynie po ustaleniu z kierownictwem ośrodka. Właściciele zobowiązani są do posiadania aktualnej książeczki szczepień swojego czworonoga, sprzątania nieczystości oraz wyprowadzania zwierząt na terenie ośrodka wyłącznie na smyczy i z kagańcem. Właściciele zwierząt domowych ponoszą za nie pełną odpowiedzialność (wymaga dodatkowej opłaty). Właściciel zobowiązany jest do przypilnowania, żeby zwierzę nie wchodziło na łóżka, lub odpowiedniego zabezpieczenia ich przed sierścią. W przypadku nie dopilnowania tego będzie naliczona dodatkowa opłata 100 zł za dezynfekcje.
  21. Zakaz pozostawiania zwierząt bez opieki w domku i na terenie ośrodka.
  22. Parkowanie wyłącznie na miejscach parkingowych wyznaczonych do tego celu.  Zabrania się wjazdu na tereny zielone ośrodka. Miejsca parkingowe ośrodka są bezpłatne, niestrzeżone, zamykane na noc.
  23. Do jednego domku przypisane jest jedno miejsce parkingowe, właściciel drugiego samochodu przypadającego na domek ponosi koszt  10 zł/dobę.
  24. Właściciel terenu nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione pojazdy ani znajdujące się w nich mienie.
  25. W przypadku zgubienia klucza do domku, gość zobowiązany jest do uiszczenia opłaty w wysokości 50,00 złotych.
  26. Pobyt dzieci i młodzieży do lat 18 w ośrodku dozwolony pod opieką osób dorosłych. Nieletni uczestnik bez dorosłego opiekuna nie zostanie zakwaterowany.
  27. Jednocześnie informujemy, że nie odpowiadamy za niedogodności spowodowane przez przyczyny od nas niezależne np. przerwy w dostawie prądu czy wody.
  28. Osoba rozpalająca grilla zobowiązana jest również do zgaszenia go.
  29. Opuszczanie oraz przyjazd do ośrodka samochodem po godz. 22:00 prosimy o ustalanie z kierownictwem.
  30. Zadatek wpłacony na poczet rezerwacji przepada w momencie odwołania rezerwacji, nie zwracamy również kosztów związanych ze skróceniem pobytu.
  31. Zabrania się podłączania piecyków elektrycznych w domkach bez zgody właściciela.
  32. Prosimy o wynoszenie śmieci z domków do kontenerów na terenie Ośrodka (obowiązuje segregacja śmieci).
  33. We wszystkich domkach obowiązuje bezwzględny zakaz palenia tytoniu oraz smażenia ryb. Osoby palące prosimy o wychodzenie na taras, a w trosce o czystość korzystanie z popielniczek.W przypadku stwierdzenia nie dostosowania się do powyższego gość ponosi koszty dezynfekcji.
  34. Regulamin Ośrodka podaje się do wiadomości poprzez zamieszczenie: na stronie internetowej www.domki-tusiaczek.pl oraz przy czynnościach meldunkowych.
  35. Regulamin niniejszy zatwierdzony został przez właściciela, kierownictwo i pracowników ośrodka.
  36. Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za kradzież lub uszkodzenia pojazdów oraz mienia w nim znajdującego się pozostawionego na terenie ośrodka z przyczyn innych niż umyślne bądź nie umyślne działanie obsługi ośrodka.
  37. Prosimy o pozostawienie domku w należytym porządku (uprzątnięty, wyrzucone śmieci).

 

REGULAMIN KORZYSTANIA Z PLACU ZABAW

  1. Plac zabaw przeznaczony jest dla dzieci w wieku od 3 do 12 lat.
  2. Dzieci poniżej 12 lat muszą znajdować się pod opieką osób dorosłych. Za bezpieczeństwo dzieci znajdujących się na placu zabaw odpowiadają rodzice lub opiekunowie.
  3. Za szkody wyrządzone przez dzieci odpowiadają rodzice lub opiekunowie.
  4. Z urządzeń zamontowanych na placu zabaw należy korzystać zgodnie z ich przeznaczeniem
  5. Na plac zabaw nie wolno wyprowadzać psów.
  6. Zakaz jazdy rowerem i gry w piłkę.
  7. Na placu zabaw nie wolno śmiecić.

 

REGULAMIN KORZYSTANIA Z BASENU

 Wszystkie osoby zamierzające korzystać z basenu zobowiązane są do zapoznania się z Regulaminem Basenu oraz jego bezwzględnego przestrzegania. Każdy przypadek naruszenia Regulaminu uprawnia obsługę do żądania opuszczenia Basenu.

  1. Basen jest czynny dla Gości domków letniskowych Tusiaczek przez cały tydzień w godzinach od 10:00 do 20:00.
  2. Dzieci do lat 15 mogą korzystać z basenu tylko pod opieką dorosłych.
  3. Dzieci do lat 3 mogą korzystać z basenu tylko w specjalnych pieluchomajtkach.
  4. Na Basenie obowiązuje nakaz noszenia strojów kąpielowych.
  5. Przed korzystaniem z Basenu należy dokładnie umyć ciało pod prysznicem.
  6. Basen jest niestrzeżony, nie ma ratownika.
  7. Zakazuje się:
  8. Korzystania z Basenu osobom pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających,
  9. Palenia tytoniu,
  10. Wnoszenia opakowań szklanych, ostrych narzędzi oraz innych przedmiotów niebezpiecznych,
  11. Wprowadzania i przebywania zwierząt,
  12. Wstępu osobom, którym stan zdrowia może stworzyć zagrożenie utonięcia,
  13. Konsumpcji artykułów żywnościowych w Basenie
  14. Zanieczyszczania, wyrzucania resztek jedzenia i wszelkich przedmiotów do wody,
  15. Używania mydła i innych środków chemicznych w Basenie,
  16. Korzystania z Basenu osobom, których oznaki zewnętrzne wskazują na choroby skóry, otwarte skaleczenia, choroby zakaźne, trudno        gojące się rany, brak higieny osobistej.
  17. Biegania wokół basenu
  18. Na Basenie obowiązuje zachowanie porządku i czystości.
  19. Za zniszczenie wyposażenia oraz zanieczyszczenie wody w Basenie obowiązuje odpłatność w wysokości 100% wartości szkody.
  20. Właściciel obiektu nie odpowiada za uszkodzenia ciała i wypadki wynikające z naruszenia regulaminu.
  21. Ze względu na bezpieczeństwo osób kąpiących się zaleca się wzajemną obserwację, a w miarę potrzeby udzielania pomocy. W razie wypadku należy niezwłocznie powiadomić obsługę obiektu.
  22. Poza godzinami otwarcia obowiązuje zakaz kąpieli w Basenie.
  23. Fakt korzystania z Basenu oznacza akceptację niniejszego Regulaminu.

Powyższy Regulamin powstał w celu zapewnienia Gościom spokojnego i bezpiecznego korzystania z Basenu.